Friday, August 3

ke duatiga kali

01080800H2012

welkem august!sudah sebulan da since tarikh aku registered intern pada 02072012...huahuahua
masa berlalu pantas terlalu cemburu pada ku
tapi aku rasa intern ni macam da lama pun ada...hehe

so aktiviti pagi hari dimulakan dengan letak alat dekat Degil.melihat kelibat tigabudak bertag nama color biru memang sure orang taw tu mesti budak intern.berbekalkan alat,stand alat dan notis kerja bermula.beberapa blok dipilih.hari ini diselia oleh enPeas

berkumpul di B15 sebelum ke Degil.masuk je sudah kelihat kelibat enFiq yang kerjanya nak usik orang je.ada saje akalnya.mencari enPeas aku terus keluarkan kata-kata bahawasanya ada sedikit perkara yang ingin aku tanya.muka serba tak selesa.maklum la ada saje persoalan ku tiap kali ke B15 tu...hehehe
biasa la soal sampling.aku masih baru tentang hal ni.maka perlu penunjuk arah.

pulang ke office meneruskan perjuangan repot ku.setelah yakin dengan calculation baru aku tanya pada enMail pendapatnya.sedikit diskusi dan tunjuk ajar berlaku.kalau aku tanya enFoxtrot belum tentu dia mampu jawap persoalanku.selesai perbincangan aku repair data yang cacait semula.
petang itu sebelum pulang baru ketemu enFoxtrot.gara-gara sibuk berjumpa contractor dari Pakistan itu,payah untuk bertemu dengannya.

perbincangan soal lanjut hal repot.katanya aku perlu buat monitoring sekali lagi selama 24hrs pada lokasi yang ada bacaan paling tinggi dan paling rendah.hal itu perlu untuk aku discuss soal kenapa terjadi begitu.
perghh ku sangka sudah selesai,tapi masih ada lagi.diberinya aku pelan setiap bangunan di kawasan aku bekerja.katanya itu  hal sulit.jika tersebar bole durjana dirinya...huhu
kalau kau harus lepas duakali pakguard itu tanda tempat ini dikawal rapi

No comments:

Post a Comment