Wednesday, August 1

ke duadua kali

31070800H2012

walaupun ketiadaan enFoxtrot yang sibuk ke Gembeng,ia tak bermakna aku harus bermalas-malasan.
memandangkan masih ada repot yang aku hutang pada beliau,harus aku siapkan
rutin letak alat masih berjalan sepert biasa.hari ini dikelolai olek enMalik.

selesai letak alat,aku dan double S pulang ke office.menyambung kerja yang belum sudah.

tengahari itu,sebelum waktu rehat enFoxtrot pulang secara tiba-tiba.lalu soal lain tiada melainkan progressss kami terhadap kerja yang ditinggalkan.perbincangan soal projek TLD dibuat antara kami,sebelum perjumpaan bersama drSyafiee bagi pertanyaan apa yang tak difahami.
lebih macam brainstorming la jugak..
walaupun agak stress melihat calculation repot,mujur enFoxtrot buat pengunguman tarikh cuti raya

ooohsayabahagia.com bilaman cuti ku hampir seminggu lebih.sudah la masuk semula minggu akhir aku tamat intern..maknanya tarikh penyerahan repot semakin hampir.adeyh gundah gulana pula rasanya.aku harap repot ini dalam versi english,jika tidak memang aku pening laju-laju.
soal SOP sudah ku serah.namun masih ada yang kurang.takpe la...settle repot dulu baru sambung SOP.
soal TLD kita biar double S yang harung.




notabawah:pulang dengan senyum lebar ke telinga itu tandanya aku baru terserempak dengan Aulia...hakhakhak
walaupun mukanya takmaw senyum dan nampak kerek,tapi ia chumelz...duakali uoolz jumpa die..
ohtidakgatalnyasaya.com
dis weekend beriftar bersama gang Cekalianz...sudah hampir 5tahun tak berjumpa
mogamoga ukhwah terjalin semula...weeeee

No comments:

Post a Comment