Thursday, August 30

ke tigalima kali

29080800H2012

heuheuheu...hari yang singkat.motif?..masa d spent untuk repot.gila xcute ok.pungkok naek panas akibat tekapan hebat pada kerusi hijau ni.nak wat camne,dapatSV cerewet.suruh aku buat repot macam FYP je.macam thesis siap bagai.ada je xkena.bayang je la,table 12data suruh aku insert.memang motif sangat.sudah la satu table ada 14o++ reading.memang juling itik la.

petang tu untuk berapa kali aku tak ingat.aku email lagi pada enFoxtrot,ku fikir sudah selesai.rupanya harapan punah.ada saja yang kurang.yang lebih tu memang tak la kan.siap cakap lagi Awak rasa sempat tak siap ni ,aku stress bebeno la eh.nak tu tanya aku camne aku kira jawapan ni.sudah terang lagi bersuluh bila aku siap provide theory untuk calculation...arghhhh

bayang je,ada membe call enFoxtrot soal building masalah,katanya mahu result,beliau enF yang tak taw ape,terus roger aku untuk email data tu.aiish,kalau la aku bagi info palsu bukan beliau taw pun.muahaha

tak kisah la...asal lagi sehari je intern,buat aku tak sabar nak cabut.bukan apa.kalau la result aku tu silap,mampuih kena gammaray nanti > <'



walau stress dengan repot,ia makin hilang bila mana pulang tadi aku ketemu Aulia...haha...gatal tu harus bilabila XD

No comments:

Post a Comment