Wednesday, August 15

ke tigasatu kali

14080800H2012

huehuehue.....proses membuat report masih dalam progress..masa yang bole dibuat sebentar sengaja aku lengahkan..motif? MALAS!
memang tak bermotif langsung.so siang ni aku berable siapkan lebih dari setengah page discussion..fuhh
tapi tu belum edit lagi since tetiba idea stuck kat awan mana aku tak pasti.

sekali lagi,bagi membuang waktu ku ikut Double S baca TLD dekat lab.walaupun lokasi agak jauh dengan cara berjalan seperti anak labi-labi,perjalanan ke B32 ambil masa hampir sepuluhminit.tapi agak berbaloi bila aku dapat ambil udara sambil cuci mata pada brader kaunter AMP  tu..hehe..penyakit gatal itu harus ya.
cuma bila bulan puasa nya level masih kurang..

begitu la hari-hari akhir dipersiakan.kalau la aku hantar awal,sure pihak BMI mampu proses dokumen ku dengan kadar segera.tapi aku da malas membuak-buak nak wat camne...

ooo..projek Suhail semakin selesai since beliau sudah letak alat untuk 24hrs monitoring.esok beliau sudah boleh collect alat dan tabulate data.sekarang tinggal Sufi yang masih terkapai-kapai dengan projeknya...

ku lihat akak-akak disini topic nya rata-rata soal kueh.maklum la,ni semua kes kuih tunjuk.maka masing-masing menyatakan level ketahuan soal memilih kueh yang bagus.adeyh buat bukan reti,tapi sembang macam pro....huuhuuhuu.tambah pula tengahari tadi ku lihat ada bungkusan besar berisi kerepek tersesat di surau.untuk buat sedekah ke?..aku sangsi




cuti semakin dekat.mana Aulia ya.ku hanya lihat rakan sepejabatnye saje.tak kan die sudah tamat latihan...hurm

No comments:

Post a Comment